Monday, September 15, 2008

Are You A Follower???


No...this is no super deep post or anything. It may have seemed like it by the title...but it's not! :o) I just noticed that blogger has this new "following" thing. (Take a gander under my profile pic on my sidebar on the right...) Did you all know about this? It's kinda neat. I added it to see how I like it and see what it's all about....and I don't really know what it means to follow someone...other than you read their blog...but I thought that was why we list our fave blog on our sidebars?? I guess this is just a way of showing who all takes a gander at my blog...?? I dunno....but I thought it may be fun...so I guess we can see!
"Come along with me....the best is yet to be!"
So....here's hoping you will follow me on my blog journey! I think it is kinda fun to see the profile pics of the people who follow your blog! So....if you do want to "follow" me and have blogger....you can do it on your profile....or you can simply click the link above my "followers" (hehe...that sounds kinda weird..doesn't it? I have followers....ahahahaha!) that says FOLLOW THIS BLOG. I know there are a lot of people who read and never comment...so it would be neat to get an idea who all is "following" along.
Yep....I don't like having "followers" persay. I think I am changing that header above that area of my sidebar to say something else.....hmmm...? I will think of something! I hope you all have had a wonderful day and thank you all for your sweet comments on my last post! It was a lovely Sunday! xoxo

10 comments:

  1. I admit it. I follow. I try not to lurk and I definitely don't stalk. It's just sometimes I am short on time......
    Oh, and I really hate the word verification thing though I have used it myself.....computer generated comments you know....

    ReplyDelete
  2. well i floow ya. i have the samething onn mine.

    ReplyDelete
  3. Well, ya know I have been a follower of your blog forever! Hopefully now I can be more "active" :)

    ReplyDelete
  4. I am a follower! lol. I added it to my blog as well. It's nice to see the list of growing "followers"

    ReplyDelete
  5. I haden`t noticed this feature! I love it!! I will definatly add it to my blog! Hope your having a wonderful day!!!!

    ReplyDelete
  6. Hello my name is Angie, and I'm a follower.... lol

    ReplyDelete
  7. I'm following you wherever you go LOL And not in a bad stalkerish way, I just love your blog LOL

    ReplyDelete
  8. I am SO a follower. I think you already knew that, but I'm not afraid to admit it! hee hee... your blog is one of my favorites!

    ReplyDelete
  9. *lol* Yes, It does sound a bit eerie.. like you have started a cult.. ;)

    I'm a follower too though

    greetings from holland!

    ReplyDelete
  10. I'm a follower too Katy! Heehee
    BUT:

    Don't walk in front of me I may not follow,
    Don't walk behind me; I may not lead;
    Just walk beside me and be my FRIEND.
    hugs,
    Lea

    ReplyDelete

I am always so grateful to read your comments! I thank you for the time you took to visit and share your thoughts with me. :o)
May you enter as a stranger and leave as a friend!
Warmly, Katy